Strony

sobota, 16 lipca 2016

Wszystko ma swój koniec...

Hej...

Tak z tej strony Clarity... Długo myślałam nad tym postem i zastanawiałam się czy aby na pewno, to jest już ta chwila, żeby oznajmić koniec. Ale moja decyzja jest już przez Was znana. Podam kilka powodów, nie wiem czy wydadzą Wam sie sensowne czy też nie, ale cóż. 
Pierwszy powód to oczywiście Kasia. Od kąt ją przyjęłam stała się głównym zainteresowaniem (z czego się ciesze bo to świetna blogerka), ludzie wchodzili aby zobaczyć jej posty. Od tamtej pory blog zupełnie się od niej uzależnił. Czyli od kąt kiedy odeszła blog po prostu wygasł... Tak, tworzyłam go na początku sama, ale to było co innego. Niektórzy pewnie pomyśleli, że o koniec bloga obwiniam Kasię. Nie, nie mam jej nic do zarzucenia wręcz przeciwnie powinnam jej podziękować... Więc, z tego miejsca chcę Ci serdecznie podziękować za to, że byłaś, że nie odeszłaś w trudnych chwilach, że musiałaś sie ze mną użerać (xD) i za wszystko co zrobiłaś dla mnie i oczywiście dla bloga. Jednym słowem DZIĘKUJĘ. 
Dziękuję też Wam czytelnikom za to, że byliście, że komentowaliście, że przetrwaliście nie jeden okres, w którym nie było postów. Pragnę również podziękować Faraonce i Skandynawskiej. Może nie byłyście zbyt długo, lecz na pewno włożyłyście w bloga dużo serca i poświęcenia. Dziękuję również wszystkim moim znajomym za wsparcie w trudnych chwilach.

Myślę, że nie skończę z blogowaniem, ale to się jeszcze okaże. Blog i posty zostaną, tak na pamiątkę. 
Mam nadzieję, że dla Was to były również wspaniałe chwile tak jak dla mnie........

/Clarity♥♥

1 komentarz:

  1. Noo.. Szkoda. :c Kiedy odeszła Kasia wiedziałam, że będzie to koniec dla bloga.. Ale no cóż. Wszystko w końcu się skończy.
    Dziewczyny chciałabym Wam podziękować za to, że zawsze pisałyście posty, wymyslałyście nowe pomysły na serię - po prostu poswiecilyscie swój czas i ochotę. <3 Mam nadzieję, ze o niektórych z Was jeszcze usłyszę. :)

    OdpowiedzUsuń