Strony

środa, 11 maja 2016

Hej, lubię krówki!

Cześć. Dziwny tytuł posta, nie? Szukałam pomysłu na jakąś bekę, ponieważ na tym blogu nie ma żadnych śmiesznych rzeczy, wyjątkiem są dziwne wydarzenia. Więc tak; chodziłam po różnych miejscach i pisałam ludziom na priv: Hej, lubię krówki! Zobaczmy, jak to wyszło.





Ale śmieszny żart! xD Teraz kto inny:


Nie odpisała :C


No jak tak można?! Hamstwo w państwie, powiadam! ;D



Tego to aż nie będę komentować. Aż samo prosi się o obrazek


Serio mam dziś jakąś głupawkę, zresztą nie pierwszy raz ;D. Mam nadzieję, że zarażę was nią, przynajmniej śmiesznie będzie! Chcecie więcej bek, czy ta wyszła drętwo i już nie chcecie? Możecie napisać w komentarzu (jak ja was zamęczam tymi komentarzami, tylko pisać i pisać xd).
\Faraonka

3 komentarze:

  1. Haha! Aż się prawie popłakałem ze śmiechu Xddd. Więcej tego!
    / RockBoy

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne! Prawie z krzesła spadłam :D Chcemy więcej!
    #Chałwa

    OdpowiedzUsuń