Strony

niedziela, 15 maja 2016

Wzajemne śledztwo- zapisy.

Witam!
Obiecałam Wam mój niezniszczalny zapał...wciąż do niego dążę. Jednak wczoraj zdarzyła  się rzecz niespodziewana- brak internetu. Nie miałam na to żadnego wpływu! 
Powracam do Was z nową serią. Oto zasady:

  1. Do gry musi zgłosić się parzysta liczba osób. W przeciwnym razie ostatni ochotnik nie weźmie udziału w zabawie.
  2. Gra zainspirowana opowieściami mojej mamy o jej dzieciństwie. Polegać będzie na wzajemnym śledzeniu się. 
  3. Żaden z uczestników obydwu drużyn nie może zostać przyłapany. (Osobiście polecam tymczasowe zmienienie wyglądu lub skrytkę za roślinami.)
  4. Członkowie powinni robić sobie nawzajem zdjęcia ( w postaci screen'ów), w celu udowodnienia swojego zwycięstwa.
  5. Kapitanami zostaną losowe osoby.
  6. Żadne oszustwo nie będzie przychylnie traktowane.



Mam nadzieję, że do zabawy zgłosi się jak największa grupa uczestników ( a przede wszystkim TY)!





Skandynawska


5 komentarzy:

  1. Super pomysł na serię! Lecz ja nie skorzystam. ;c Ostatnio brakuje mi czasu, ale tak czy siak jest super seria! :)
    /Gratka

    OdpowiedzUsuń
  2. Biorę udział!
    / RockBoy

    OdpowiedzUsuń
  3. Biorę udział!

    //Natalia

    OdpowiedzUsuń