Strony

piątek, 13 maja 2016

Tajemniczy morderca #4

Cześć!
Jakoś ostatnio nie pisałam postów, jednakże wcale nie leniłam się, tylko robiłam ważną dla bloga rzecz. Dowiecie się o niej prawdopodobnie jutro. Ale nie będę się rozpisywała więcej, lecz przejdę od razu do naszej zabawy. Dawno jej nie było, choć teraz wracam ze zdwojoną siłą, bo wreszcie mam laptopa. Bardzo się cieszę, że będę mogła dodawać więcej postów z tej serii (i nie tylko). Ostatnio zrobiłam głosowanie na to, kto może być mordercą. Wybraliście Faraonkę i Złamałam Oko, ale żadna z nich nie była mordercą.  A tu dla przypomnienia mamy listę uczestników:

Mamy ich siedmioro, aczkolwiek liczba ta może ulec zmianie, tylko aby się tego dowiedzieć musicie przeczytać dalszy ciąg posta, czyli raport z rozmowy z mordercą i policjantem. Jak zawsze padło pytanie z mojej strony "Kogo chcesz zabić?". Odpowiedź łotra była następująca:
Jednak nie traćmy nadziei. Wybór stróża prawa może wszystko odmienić. Już pewnie ciekawicie się czy Until Dawn zostaje, a może jednak odchodzi z gry. Nie będę już utrzymywała napięcia i powiem, iż uratowano:
Niestety będzie musiała ona pożegnać się z grą oraz jednocześnie tarci szansę na wygranie V.I.P-a. Teraz nic mi innego nie zostało, niż dać wam sondę, w której zagłosujecie na mordercę. To wszystko co miałam napsiać. 
/ Margaryna




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz