Strony

niedziela, 29 maja 2016

Świat mody. #1

Cześć.

Jak widać mamy na blogu nową serię, ale czy aby na pewno? Nie dokładnie. Jest to po prostu połączenie ,,Stylizacji dnia" oraz ,,Brzydkich stylizacji". Jednak będzie tu również wstawiana jedna grafika, która najbardziej spodobała mi się tego dnia. Mam w planach dodawać tą serię codziennie ale zobaczę jak to wyjdzie. Oczywiście inne adminki również będą mogły tą serię pisać.
Przechodząc do ogółu, oto prace, które zyskały moje uznanie i też nie.

♥ Stylizacja dnia ♥


Jeśli chodzi o kolorystykę wszystko ze sobą współgra. Całość wygląda ładnie i estetycznie. Jedną rzeczą, która tutaj nie pasuje to tasak. Inne ubrania są łagodne, no a to niestety nie. Co do reszty to nic dodać nic ująć.

♥ Brzydka stylizacja ♥
 
 Niestety to jest przeciwieństwo tej stylizacji u góry.  Nie wiem jak to opisać, dlatego aby się nie skompromitować nic więcej nie napiszę.

♥ Grafika dnia ♥

 
Wow! Jak dla mnie ta praca jest naprawdę prześliczna. Najbardziej jednak urzekły mnie włosy, może to dlatego, że ja sama nie potrafię ich zrobić dlatego tak bardzo mnie zachwycają. Ubrania zostały identycznie przerysowane, a każdy szczegół zastał doskonale ujęty. Twarz też jest niczego sobie, a nawet powiem, że jest fenomenalna. Tutaj najbardziej spodobały mi się oczy, które swoim błyskiem uwiodłyby niejednego chłopaka.

A Wy zgadzacie się z moimi opiniami? A może macie inne zdanie na temat przedstawionych obrazków. Opinie jak zawsze wyrażajcie w komentarzach. Jeśli chcecie aby na przykład wasze przeróbka czy stylizacja widniała w tym poście, śmiało wysyłajcie mi na nk! 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz