Strony

sobota, 28 maja 2016

Mam pomysł. #3

Hej...

Na początku chcę wyjaśnić moją nieobecność. Po pierwsze byłam na kilkudniowych zawodach. Następnie muszę przyznać, że powodem było brak chęci i weny. Musiałam nabrać trochę chęci i wracam do Was w pełni sił. Jeśli chodzi o Faraonkę i Skandynawską to nie mam z nimi całkowicie kontaktu, a gdy do nich piszę nie uzyskuję odpowiedzi. Sprawa jest jasna, jeśli nie napiszecie niczego w ciągu tego tygodnia, będę musiała poważnie zastanowić się nad waszymi losami na Awatarii na Wesoło. Kasia potrzebuje trochę przerwy więc nie bójcie się mam nadzieję, że wkrótce wróci.
Zakończmy już sprawy organizacyjne i przejdźmy do tematu posta. Przygotowałam dla Was moją pierwszą tak jakby pełną przeróbkę. Co to ma znaczyć?  Po prostu robiłam sama twarz i oczywiście ubrania. Chcecie już zobaczyć jak mi wyszło? Proszę bardzo!

 
Myślę, że nie najgorzej mi to wyszło. Najbardziej skupiłam się na twarzy i taki zamiar miałam od początku. Jak zresztą zawsze najgorzej wyszły mi włosy, no cóż muszę ćwiczyć. 

A Wam jak podoba się ta przeróbka?



5 komentarzy:

  1. Super te oczka :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Cytuje: "Cudeńko!". Twoje prace są coraz lepsze i mam pytanie: czy wzorowałaś się na poradniku Nadymki robiąc tę nm pracę?
    / RockBoy

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję! :D Co do wzorowania to można tak powiedzieć. Oglądałam kiedyś ten poradnik, ale w czasie robienia pracy nawet tam nie spojrzałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć tu Skandynawska. Muszę mieć małą przerwę od awatarii. Wkrótce powrócę.. Mam problemy w realu.

    Skandynawska

    OdpowiedzUsuń