Strony

niedziela, 29 maja 2016

Mam pomysł #4 + powracam

Hej!
Dawno mnie to nie było... Tęskniłam bardzo za Wami i za blogiem, jednak w moim życiu wydarzyło się coś traumatycznego. Ale nie chciałabym w to wnikać... Ważne, że jestem tutaj i piszę dla was posta. Prawda? Koniec mojej gadaniny - przejdźmy teraz do głównego tematu notki. Otóż, dopiero niedawno dowiedziałam się jak robić profilówki. Teraz wkroczyłam na wyższy poziom zaawansowania oraz spróbowałam swoich sił w jednej z dziedziny grafiki - przeróbkach. Chcecie zobaczyć jak mi to wyszło tudzież co postanowiłam zrobić?

1. Letni spacerek

Tę stylizację robiła już dawno. Jest to jedna z pierwszych moich przeróbek, dlatego nie jest rewelacyjna. Widzimy krótką bluzkę w kolorze jasnej czerwieni. Dół Awatarki przyozdabiają długie, jeansowe, niebieskie spodnie.

2. Sukienka retro

A tutaj mamy do czynienia z moją nowszą pracą graficzną. Szczerze? Robiłam ją nawet wczoraj. Jest ona wzorowana na stylu retro. Zwiewna, czarna suknia sięga przed kolana. Jej dekolt jest prostokątny, a całość jest przyozdobiona w białe grochy. Z tego mogę śmiało powiedzieć, że jestem zadowolona. Oby więcej takich prac!

3. Czerwona dama

Kreacja powstała na zamówienie Eweliny z bloga AjA. Ciuch jest cały czerwony, prócz wstążki na brzuchu, która jest bordowa. Można powiedzieć, iż jest nawet bardzo krótka, bo sięga do jednej czwartej uda. Nie posiada ona ramiączek. Według mnie jest ona ładna i chciałabym, żeby inne moje prace wyszły równie dobrze.

A jaka jest wasza opinia na temat moich "dzieł"? Zachęcam do pisania komentarzy, a także możecie zagłosować w sondzie. Każdy gest będzie przeze mnie doceniony. ^^

/ Margaryna












1 komentarz:

  1. Super! Najlepsza trzecia! Zakochałam się w niej! :-D

    ♡Milka♡

    OdpowiedzUsuń